• YACCO VX 1000 FAP 5W-40 2L

Symbol: 8897942589
Klasa lepkości SAE 5W-40
80.84
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Pocztex Kurier 14
Pocztex Punkt 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność
image
image

Specjalnie opracowany dla:

  • Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin;
  • Silników grupy VW przed 2007 rokiem
  • Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM Opel

Może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3

Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi

YACCO VX 1000 FAP 5W40 specjalnie opracowany dla:

  • Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin wymagających oleju spełniającego następujące normy: ACEA C3 SAE 5W-40, BMW longlife-04, MERCEDES-BENZ 229.31 lub MB226.5
  • Silników grupy VW przed 2007 rokiem: benzynowych (VW 502.00) oraz Diesel z pompowtryskiwaczami lub bez (VW 505.01 i VW 505.00)–wymiana oleju co 15.000 km/1 rok.
  • Silników Renault benzynowych i Diesel wymagających oleju z aprobatą RN0710/0700
  • Silników Ford wymagających normy Ford WSS-M2C917-A
  • Silników FIAT wymagających oleju Fiat 9.55535-S2 o lepkości SAE 5W-40
  • Silników PORSCHE (poza silnikami wymagającymi oleju o specyfikacji Porsche C30)
  • Silników GM OPEL – benzynowych i Diesel (specyfikacja GM dexos2)

VX 1000 FAP 5W-40 może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF / ACEA C3

  • Ciężar właściwy w 20° C, kg/m3, 850
  • Lepkość w 40° C, mm2/s, 96
  • Lepkość w 100° C, mm2/s, 14,3
  • Indeks lepkości, , 170
  • Temperatura zapłonu  ° C, , 230
  • Temperatura krzepnięcia   ° C, , – 42
  • Lepkość dynamiczna w - 30° C, mPa.s, 6000
  • H.T.H.S., mPa.s, 3,7
  • Poziom SAPS, %masy, 0,8
  • T.B.N., mgKOH/g, 8
  • Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi
  • Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach, znakomita odporność na utleniania w celu ochrony podczas wydłużonych interwałów wymiany oleju oraz optymalnych parametrów ogólnych.
  • Lepkość 5W oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
  • Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
  • Formulacja „Mid SAPS" zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki – dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów

Normy:

ACEA C3, API CF

Fiat 9.55535-S2

Ford WSS-M2C917-A

GM dexos2

Aprobaty:

API SN

BMW Longlife-04*

MB-Approval 229.31 & 226.5

Porsche A40; VW 502.00/505.00/505.01

Renault RN0710 i RN0700

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również