
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
YACCO VX 1000 FAP 5W-40 2L








Symbol:
8897942589
80.84
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3369913025249 |


Specjalnie opracowany dla:
- Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin;
- Silników grupy VW przed 2007 rokiem
- Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM Opel
Może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3
Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi
YACCO VX 1000 FAP 5W40 specjalnie opracowany dla:
- Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin wymagających oleju spełniającego następujące normy: ACEA C3 SAE 5W-40, BMW longlife-04, MERCEDES-BENZ 229.31 lub MB226.5
- Silników grupy VW przed 2007 rokiem: benzynowych (VW 502.00) oraz Diesel z pompowtryskiwaczami lub bez (VW 505.01 i VW 505.00)–wymiana oleju co 15.000 km/1 rok.
- Silników Renault benzynowych i Diesel wymagających oleju z aprobatą RN0710/0700
- Silników Ford wymagających normy Ford WSS-M2C917-A
- Silników FIAT wymagających oleju Fiat 9.55535-S2 o lepkości SAE 5W-40
- Silników PORSCHE (poza silnikami wymagającymi oleju o specyfikacji Porsche C30)
- Silników GM OPEL – benzynowych i Diesel (specyfikacja GM dexos2)
VX 1000 FAP 5W-40 może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF / ACEA C3
- Ciężar właściwy w 20° C, kg/m3, 850
- Lepkość w 40° C, mm2/s, 96
- Lepkość w 100° C, mm2/s, 14,3
- Indeks lepkości, , 170
- Temperatura zapłonu ° C, , 230
- Temperatura krzepnięcia ° C, , – 42
- Lepkość dynamiczna w - 30° C, mPa.s, 6000
- H.T.H.S., mPa.s, 3,7
- Poziom SAPS, %masy, 0,8
- T.B.N., mgKOH/g, 8
- Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi
- Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach, znakomita odporność na utleniania w celu ochrony podczas wydłużonych interwałów wymiany oleju oraz optymalnych parametrów ogólnych.
- Lepkość 5W oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
- Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
- Formulacja „Mid SAPS" zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki – dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów
Normy:
ACEA C3, API CF
Fiat 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos2
Aprobaty:
API SN
BMW Longlife-04*
MB-Approval 229.31 & 226.5
Porsche A40; VW 502.00/505.00/505.01
Renault RN0710 i RN0700
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.