CASTROL MAGNATEC HYBRID

Nowy Castrol MAGNATEC HYBRID z technologią DUALOCK zaprojektowano tak, aby sprostać poważnym wyzwaniom we współczesnych silnikach hybrydowych. Zapewnia on o 50% lepszą ochronę przed zużyciem silnika ⁽¹⁾

W hybrydzie silnik pracuje z przerwami, a przy niskich prędkościach pojazd przełącza się na napęd elektryczny, co stwarza wyzwania:

 

TEMPERATURA NIŻSZA NAWET O 40°C W PORÓWNANIU Z POJAZDEM INNYM NIŻ HYBRYDOWY (2)
W typowej jeździe miejskiej silnik spalinowy może być uruchamiany tylko na krótkie okresy przed przełączeniem na napęd elektryczny, przez co często pracuje w temperaturze nawet o 40°C niższej.


10x WIĘCEJ URUCHOMIEŃ

W niektórych pojazdach hybrydowych liczba wyłączeń silnika spalinowego, przełączeń na napęd elektryczny i ponownych uruchomień silnika w całym okresie eksploatacji sięga 500 000(3)  – to 10 razy więcej niż w samochodach z tradycyjnym napędem.


WIĘCEJ ZANIECZYSZCZEŃ
W układzie hybrydowym powstaje też więcej zanieczyszczeń, ponieważ brak nadwyżki ciepła z silnika uniemożliwia odparowanie wody i innych substancji zanieczyszczających.


HYSPEC – NOWY HYBRYDOWY STANDARD
Nasze oleje spełniają wymogi HYSPEC, nowego standardu Castrol dotyczącego osiągów i parametrów pojazdów hybrydowych(4). HYSPEC opracowano na podstawie 2 miliardów danych, wyników prób drogowych przeprowadzanych w rzeczywistych warunkach oraz informacji od partnerów z branży sportów motorowych i producentów OEM, gromadzonych w ramach testów i badań na przestrzeni przeszło 25 lat.