Olej przekładniowy o niskiej lepkości. Nadaje się do wielu ręcznych skrzyń biegów.
Oferuje wysoką potencjalną oszczędność paliwa i optymalną ochronę przed zużyciem dzięki doskonałej stabilności ścinania.
Dobre właściwości lepkości i temperatury zapewniają wyjątkowy komfort zmiany biegów w każdych warunkach pracy.
Właściwości:
- wyjątkowy komfort zmiany biegów niezależnie od warunków
- gwarantuje niskie zużycie paliwa
- doskonała stabilność na ścinanie
- doskonała odporność na zużycie
- doskonała ochrona przed korozją
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- doskonałe zachowanie synchroniczne
- znakomita odporność na utlenianie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 75W SAE J 306
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 33,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 6,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (Brookfield) <150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 130 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 224 ° C DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 20
Aprobaty i specyfikacje:
API GL-4
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środkavsmarnego o specyfikacji:
BMW 83 22 7 533 818 ∙ BMW MTF LT-3 ∙ Ford WSSM2C 200-D2 ∙ Toyota ∙
VW G 052 178 ∙ VW G 052 512 ∙ VW G 052 726 ∙ VW G 060 726 ∙ VW G 070 726
Obszary zastosowań:
Opracowany specjalnie do manualnych skrzyń biegów.
Polecany szczególnie do stosowania w nowych manualnych skrzyniach biegów BMW, Ford i Volkswagen.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.