-
PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 0W-40 5L - Full Synthetic - DYSTRYBUTOR
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 17 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517004730 |
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów i motocykli
Opis produktu:
Premium 0 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO , klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.
Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.
Zastosowanie:
Premium 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy.
Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W-30 i SAE 5W-40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4.
Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
Rodzaje paliwa:
Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.
Zalety produktu:
- Wyprodukowany z wykorzystaniem PAO (polialfaolefin – grupa IV) , w celu zapewnienia maksymalnej odporności na działanie bardzo wysokich temperatur oraz wysokiej wydajności • W pełni cynkowany - pakiet dodatków *FULL ZINC + zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.
- Technologia EXTRA TEN w porównaniu z olejami 0W-40 i 5W-40 zapewnia taką samą ochronę przed zużyciem przy uruchamianiu silnika ale też dodatkowy film ochronny we wszystkich warunkach.
- NAJNOWSZA technologia przewyższa normę API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
- Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze
- Zmniejszone zużycie oleju dzięki wykorzystaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultra czystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
- Nie zawiera modyfikatorów tarcia, więc może być stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem
- Bardzo szybki przepływ w czasie uruchamiania silnika oraz pełna ochrona przed działaniem wysokiej temperaturyNormy branżowe i aprobaty producentów
Normy branżowe:
- API SN/CF
- ACEA A3/B3
- JASO MA
- BMW LL-98
- VW 502.00/505.00
- Porsche GL
- MB 229.1/229.3
Dane charakterystyczne:
- Lepkość kinematyczna cSt
- w 40oC 85
- w 100 oC 14,9
- Indeks lepkości 185
- Lepkość CCV (Cold Cranking), cP w -35 oC 6009
- Lepkość HTHS cP >3,7
- Temperatura płynięcia - 51
- Noack <5,5
- Zawartość wapnia w % 0,296
- Zawartość boru, w % 0,063
- Zawartość cynku, w % 0,124
- TBN 9,8
Pliki do pobrania: