-
PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 10W-60 PAO/ESTER 5L - DYSTRYBUTOR
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 17 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517004778 |
Syntetyczny olej silnikowy klasy premium do samochodów i motocykli
Opis Produktu:
Premium 10 jest olejem silnikowym klasy premium, wyprodukowanym w oparciu o bazę olejową składającą się w 100% z PAO oraz Estrów wraz pakietem dodatków FULL ZINC + (zawartość ZDDP > 1800 ppm). Dzięki zastosowaniu najwyżej klasy bazy olejowej oraz optymalnego pakietu dodatków produkt zapewnia doskonałą ochronę dla silnika oraz skutecznie wspiera jego osiągi.
Zastosowanie:
Premium 10 jest dedykowany do użytku w różnego rodzaju pojazdach, w nowoczesnych silnikach zarówno w warunkach sportowych jak i w codziennych warunkach drogowych. Może być stosowany w 4,6 oraz 8 cylindrowych silnikach, wielo-zaworowych (VVT), doładowanych oraz turbo-doładowanych.
Premium 10 może być stosowany w pojazdach, w których instrukcja użytkowania zaleca użycie olejów o lepkości 10w50 oraz 15w50. Nadaje się zastosowania w silnikach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju spełniającego normę API SN ( również niższe normy API jak SM, SL itd. ) jak również spełniającego normy ACEA A3/B3 oraz A3/B4.
Premium 10 nie jest zalecany do stosowanie w pojazdach wyposażonych w DPF.
Premium 10 jest produktem przetestowanym w środowisku wysokich obciążeń, podczas, rajdów oraz wyścigów samochodowych. Jest często stosowany w pojazdach rywalizujących na torze wyścigowym, w drifcie, rajdach ulicznych oraz terenowych jak również innych formach moto-sportu na całym świecie, w tym również w Polsce.
Premium 10 nadaje się doskonale to użycia w motocyklach z „mokrym sprzęgłem”.
Rodzaje paliwa i typy pojazdów:
Premium 10 może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich dostawczych, wyczynowych pojazdach sportowych jak również w motocyklach. Nadaje się do użytku w silnikach napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym (bez DPF), nitro, metanolem oraz innymi konwencjonalnymi paliwami.
Zalety produktu:
- Mieszanka baz olejowych PAO oraz Estrów zapewnia maksymalną odporność cieplną oraz doskonale wspiera osiągi.
- Pakiet dodatków FULL ZINC + skutecznie chronić silnik przed zużyciem.
- Nowoczesna formuła produkcji zapewnia ochronę przed tworzeniem się nagarów, złogów, szlamów oraz wszelkich innych niepożądanych osadów.
- Wydłuża żywotność jednostki napędowej poprzez redukcję depozytów powstających pod wpływem działania wysokich temperatur.
- Najwyższej jakości ultra czyste oleje bazowe charakteryzujące się niezwykle niską odparowalnością (NOACK) ograniczają do minimum ubytki oleju podczas jego eksploatacji.
- Produkt gwarantuje doskonałe wsparcie dla silnika począwszy os jego uruchomienia.
Normy branżowe i aprobaty producentów:
- API SN
- API SN/CF
- BMW LL-98
- JASO MA2
- MB 229.1.
- VW 502 00
Dane charakterystyczne:
- Lepkość kinematyczna, cSt:
- w 40 stC 178
- w 100 stC 25,6
- Indeks Lepkości 179
- Lepkość Cold Cranking cP (-25 st C) 5282
- Punkt płynięcia stC <-37
- Odparowalność (NOACK) < 5,5
- Zawartość Wapnia % 0,296
- Zawartość Boru % 0,063
- Zawartość Cynku % 0,124
- TBN 9,8
Pliki do pobrania: