-
PENRITE HPR 15W-60 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 12 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
HPR 15 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy SAE 15W-60. Posiada PODWÓJNĄ WARSTWĘ ochrony silnika przed zużyciem z zaawansowaną technologią FULL ZINC i Penrites EXTRA TEN. Wykorzystuje kombinację zaawansowanej technologii dodatków i modyfikatora lepkości o niskim współczynniku ścinania, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju, osadami na tłokach i szlamem w trudnych warunkach.
HPR 15 zaleca się stosować w pojazdach, w których producent zalecał pierwotnie oleje silnikowe SAE 15W-50 lub 20W-50.
Aplikacja
HPR 15 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych, wielozaworowych (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Nie nadaje się do stosowania w silnikach rotacyjnych. Szczególnie nadaje się do stosowania w warunkach dużego obciążenia, takich jak holowanie i zawody, lub gdy temperatura otoczenia jest wysoka.
Można go stosować tam, gdzie zalecane są ACEA A3/B3 lub A3/B4 w latach modelowych poprzedzających 2017, a także tam, gdzie zalecane są API SP i poprzednie specyfikacje SN, SM, SL, SJ lub wcześniejsze specyfikacje. Nadaje się do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, gdzie wymagana jest specyfikacja API CF lub starsza. Nie zaleca się stosowania w pojazdach z silnikiem Diesla wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych).
Pojazdy i rodzaje paliw
HPR 15 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, pojazdach wyczynowych i o wysokich osiągach, napędach na 4 koła i lekkich pojazdach użytkowych i jest kompatybilny z benzyną, LPG (dwupaliwowe), E10, E85 (konkurencyjne), olejem napędowym (bez DPF) i innymi konwencjonalnymi i paliwa wyścigowe. W przypadku stosowania z E85, Penrite zaleca częstsze okresy międzyobsługowe. Nie zaleca się stosowania w motocyklach.
Technologia Extra Ten
HPR 15 zawiera Penrite EXTRA TEN w klasie SAE. Technologia ta pomaga chronić silnik poprzez zastosowanie normalnej lepkości rozruchowej w połączeniu z olejem o lepkości w wyższej temperaturze roboczej. Poprawia to wytrzymałość filmu olejowego w silniku, obniżając ciepło tarcia, zapewniając jednocześnie dodatkową warstwę ochrony przed zużyciem w porównaniu ze standardowymi olejami klasy SAE, zmniejszając zużycie silnika we wszystkich warunkach jazdy.
Ważna informacja dotycząca wymiany oleju.
UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca użycie Penrite Engine Flush, szybko działającego, niezawierającego rozpuszczalników preparatu do czyszczenia silnika, który usuwa osady, szlam i zanieczyszczenia z silnika podczas serwisowego spustu oleju. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa już w 10 minut.
SPEŁNIA NORMY:
API SP Ford M2C153-E Ford M2C902-A3 GM 6094M MB 229.1. VW 501 01 VW 502 00 VW 505 00