
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
RAVENOL DXG 5W-30 USVO 5L






Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność |
Mało
|
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835732353 |


Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakłade "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji.
Opis produktu:
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.
Właściwości:
· nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2
· specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika
· zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI)
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach
· najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka
· bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie
· bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika
· bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach
· bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem
· wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją
· wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej
· może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:
Klasa jakości:
API SN Plus, API SN (RC), ILSAC GF-5, License: API SN Plus, API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
Aprobaty:
GM dexos1™ Gen 2 (License No. D10709HK081)
Specyfikacje:
Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, WSS-M2C929-A; Honda/Acura HTO-06
Pojemność opakowania | 5 |
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |