Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.
Opis produktu:
(Extreme Pressure), stworzony na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych uszlachetnionych wyważoną kombinacją substancji czynnych.
Gwarantuje to wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń, ochronę przed zużyciem i odporność na utlenianie. Doskonała lepkość w różnych
zakresach temperatur, niskie temperatury krzepnięcia i właściwości zapobiegające tworzeniu się piany umożliwiają zastosowanie w każdych
warunkach eksploatacji. Oferuje możliwie najszybsze płynne smarowanie przy rozruchu, znakomite współczynniki sprawności przekładni, a przez to
minimalne stary mocy. Substancje czynne EP nie są agresywne i nie powodują korozji stopów miedzi.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Może być stosowany wszędzie tam, gdzie zaleca się stosowanie olejów przekładniowych SAE 80W klasy API-GL 3 / GL 4. Nadaje się do smarowania
przekładni manualnych, przekładni różnicowych i kierowniczych w pojazdach mechanicznych, dla których producent zaleca stosowanie olejów
przekładniowych z dodatkami EP.
Właściwości:
- film smarny o bardzo dobrej przyczepności, odporny na ekstremalne naciski również przy dużych obciążeniach,
- znakomita płynność w niskich temperaturach, również w ekstremalnych warunkach pracy,
- pełna kompatybilność z elastomerami,
- niezwykle dobra ochrona antykorozyjna dla wszystkich metali ogólnie używanych w przekładniach,
- wysoka stabilność oksydacyjna,
- optymalna ochrona przed ścieraniem,
- brak spieniania, również przy wysokich obrotach,
- utrzymuje bezbłędne działanie przekładni synchronicznych,
- mieszalny i kompatybilny z wszystkimi olejami przekładniowymi o tej samej specyfikacji.
Klasa jakości:
API GL-4
MIL-L-2105 D
Aprobaty/specyfikacje:
MB 235.1
DTFR 13B100 (MB 235.1)
Ford SQM-2C-9008 A
MAN 341 E1, MAN 341 Z1
ZF TE-ML 02A, ZF TE-ML 17A