-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
RAVENOL VSE 0W-20 USVO 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN |
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Doskonała pompowalność w niskich temperaturach gwarantuje błyskawiczne rozprowadzenie oleju w silniku ograniczając zużycie silnika także przy zimnym starcie. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Zastosowane oleje bazowe pozwoliły osiągnąć wysoki wskaźnik lepkości. Formuła dla identyfikacji zawiera marker chemiczny, który zmienia jego kolor na zielony. Zachowuje wymagania lepkościowe swojej klasy SAE przez cały okres pomiędzy wymianami oleju, nawet w przypadku stosowania wydłużonych interwałów. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Paliwooszczędny olej dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych aut osobowych w których zalecany jest olej spełniający poniższe wymagania. Został opracowany według najnowszych specyfikacji technicznych dla olejów silnikowych koncernu VAG — VW 508 00 / 509 00 (VW Blue Oil).
Właściwości:
- po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
- wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
- zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
- brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
- niska lepkość HTHS dla maksymalnej oszczędności paliwa
- stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
- niskie parowanie, a dzięki temu niskie zużycie oleju
- korzystne właściwości absorpcji i dyspersji cząsteczek sadzy
- neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
- zawiera chemiczne znaczniki do identyfikacji i jest w kolorze zielonym
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr OEM: |
Klasa jakości:
|
Aprobaty/specyfikacje:
|
Parametry techniczne:
Właściwości | Jednostka | Dane | Badanie zgodnie z | |
Kolor | zielony | |||
Gęstość | przy 20 oC | kg/m3 | 846,4 | DIN 51757 |
Lepkość | przy 40 oC | mm2/s | 45,3 | DIN 51 562 |
przy 100 oC | mm2/s | 8,3 | DIN 51 562 | |
Wskaźnik lepkości VI | 161 | DIN ISO 2909 | ||
Lepkość dynamiczna (HTHS) | przy 150 oC | mPа*s | 2,73 | ASTM D5481 |
Lepkość strukturalna CCS | przy -35 oC | mPa*s | 4700 | ASTM D5293 |
Pompowalność niskotemperaturowa MRV | przy -40 oC | mPa*s | 10.900 | DIN 51757 |
Temperatura zapłonu (COC) | oC | 240 | DIN ISO 2592 | |
Temperatura płynięcia | oC | -60 | DIN ISO 3016 | |
TBN (całkowita liczba zasadowa) | mg KOH/g | 8,3 | ASTM D2896 | |
Test Noack (odparowalność) | % M/M | 10,4 | ASTM D5800/b | |
Zawartość popiołów | %masy | 0,77 | DIN 51 575 |
Pojemność opakowania | 5 |
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
Norma producenta | FORD WSS-M2C956-A1, PORSCHE C20, VW 508.00, VW 509.00 |
Specyfikacja jakościowa | ACEA C5 |