![RAVENOL VSW 0W-30 1L](/images/ty226/47000-48000/RAVENOL-VSW-0W-30-5L_%5B47472%5D_60.jpg)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
RAVENOL VSW 0W-30 4L
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/47000-48000/RAVENOL-VSW-0W-30-1L_%5B47476%5D_480.jpg)
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/47000-48000/RAVENOL-VSW-0W-30-1L_%5B47476%5D_480.jpg)
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/47000-48000/RAVENOL-VSW-0W-30-1L_%5B47475%5D_480.jpg)
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/47000-48000/RAVENOL-VSW-0W-30-1L_%5B47475%5D_480.jpg)
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/63000-64000/RAVENOL-VSW-0W-30-4L_%5B63719%5D_480.jpg)
![RAVENOL VSW 0W-30 4L RAVENOL VSW 0W-30 4L](/images/ty226/63000-64000/RAVENOL-VSW-0W-30-4L_%5B63719%5D_480.jpg)
263.59
65.9/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835842816 |
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakłade "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji.
Opis produktu:
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez utlenianie lub koksowanie. Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu. Wydłuża okres eksploatacji filtra cząstek stałych silnika Diesla, zmniejszając stężenie cząstek popiołotwórczych w spalinach. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie. Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Może być używany we wszystkich pojazdach VW (z wyjątkiem R5 oraz V10 TDI silniki z pompowtryskiwaczami) z i bez filtra DPF (np. w Phaeton i Touareg) oraz z LongLife Service lub bez niego.
Właściwości:·
- dzięki specjalnym dodatkom zapewnia niski współczynnik tarcia oraz szereg innych korzyści
- doskonała ochrona silnika podczas startu na zimno oraz w trudnych warunkach
- błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika nawet w niskich temperaturach poniżej -30oC oraz zapewnia bardzo wytrzymały film smarny nawet przy temperaturze oleju 150oC podczas osiągania wysokich prędkości
- gwarantuje najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem i maksymalną czystość silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa,·
- gwarantuje pracę popychacze hydraulicznych dzięki odpowiedniemu ciśnieniu oleju w każdej temperaturze
- neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
- zabezpiecza przed powstawaniem osadów, laków, koksowaniem i korozją nawet w niesprzyjających warunkach
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:
Specyfikacja: ACEA C3
Dopuszczenie: VW 504 00 / 507 00
Parametry techniczne:
Kolor brązowy
Gęstość przy 20 oC kg/m3 846 EN ISO 12185
Lepkość przy 40 oC mm2/s 60,8 DIN 51 562
przy 100 oC mm2/s 12,0 DIN 51 562
Wskaźnik lepkości VI 197 DIN ISO 2909
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPа*s 3,6 ASTM D5481
Lepkość strukturalna CCS przy -35 oC mPa*s 5565 ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -40 oC mPa*s 14.800 ASTM D 4684
Temperatura płynięcia oC -60 DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu (COC) oC 234 DIN ISO 2592
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,6 ASTM D2896
Test Noack (odparowalność) % M/M 9,0 ASTM D5800/b
Popiół siarczanowy %masy 0,63 DIN 51 575
Opis produktu:
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez utlenianie lub koksowanie. Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu. Wydłuża okres eksploatacji filtra cząstek stałych silnika Diesla, zmniejszając stężenie cząstek popiołotwórczych w spalinach. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie. Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Może być używany we wszystkich pojazdach VW (z wyjątkiem R5 oraz V10 TDI silniki z pompowtryskiwaczami) z i bez filtra DPF (np. w Phaeton i Touareg) oraz z LongLife Service lub bez niego.
Właściwości:·
- dzięki specjalnym dodatkom zapewnia niski współczynnik tarcia oraz szereg innych korzyści
- doskonała ochrona silnika podczas startu na zimno oraz w trudnych warunkach
- błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika nawet w niskich temperaturach poniżej -30oC oraz zapewnia bardzo wytrzymały film smarny nawet przy temperaturze oleju 150oC podczas osiągania wysokich prędkości
- gwarantuje najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem i maksymalną czystość silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa,·
- gwarantuje pracę popychacze hydraulicznych dzięki odpowiedniemu ciśnieniu oleju w każdej temperaturze
- neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
- zabezpiecza przed powstawaniem osadów, laków, koksowaniem i korozją nawet w niesprzyjających warunkach
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:
Specyfikacja: ACEA C3
Dopuszczenie: VW 504 00 / 507 00
Parametry techniczne:
Kolor brązowy
Gęstość przy 20 oC kg/m3 846 EN ISO 12185
Lepkość przy 40 oC mm2/s 60,8 DIN 51 562
przy 100 oC mm2/s 12,0 DIN 51 562
Wskaźnik lepkości VI 197 DIN ISO 2909
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPа*s 3,6 ASTM D5481
Lepkość strukturalna CCS przy -35 oC mPa*s 5565 ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -40 oC mPa*s 14.800 ASTM D 4684
Temperatura płynięcia oC -60 DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu (COC) oC 234 DIN ISO 2592
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,6 ASTM D2896
Test Noack (odparowalność) % M/M 9,0 ASTM D5800/b
Popiół siarczanowy %masy 0,63 DIN 51 575
Pojemność opakowania | 4 |
Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
Norma producenta | BMW LL-04 <2019, CHRYSLER MS-11106, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Specyfikacja jakościowa | ACEA C3, API SN |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.