• ARCHOIL AR9100 250 ml Kompleksowy Modyfikator Tarcia

Brak towaru
98.00
39.2/100 ml
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru

Opatentowana przez ARCHOIL technologia smarowania oparta o nanoboran potasu znacznie redukuje tarcie operacyjne chroniąc sprzęt przed zużyciem, wydłuża okres eksploatacji i zmniejsza zużycia energii.

AR9100 Nanoborate zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych.

AR9100 kilkukrotnie przewyższa dodatki „mikro boru” i tradycyjne technologie chemiczne olejów smarowych w testach smarności i nośności Falex Pin & Vee Block osiągając wyniki rzędu 4000 lbs.

AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań na powierzchni chronionego metalu. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6900 (P lub D) MAX w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi, umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).

AR9100 nie zawiera: siarki, fosforu, cynku, magnezu ani wapnia charakterystycznych dla olejów o podwyższonym poziomie popiołów odkładających się na urządzeniach systemu kontroli emisji spalin i w kosztownych filtrach cząstek stałych (DPF) zakłócając poprawność i skuteczność ich działania a także skracając czas bezawaryjnego funkcjonowania.

Butelka 200ml wystarcza nawet na 5,6 litrów oleju silnikowego lub na 2,5 litra oleju przekładniowego a w przypadku samochodów o mniejszych pojemnościach istnieje możliwość wykorzystania jednej butelki 200ml do silnika i skrzyni biegów. Opakowanie 250ml starcza nawet na 7 litrów oleju silnikowego!

AR9100 w proporcji 3,5% (35ml na 1L oleju) dostarcza aż ponad 1100ppm nano boru do oleju silnikowego a w proporcji 10% w oleju przekładniowym aż ponad 3300ppm nano boru – to wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport) dostępny w sprzedaży w postaci znacznie mniej skutecznego mikro boru!

ARCHOIL® AR9100 – niezależny test wykazuje przyrost mocy o prawie 2% i momentu obrotowego o 2,5%

Powyższe wyniki są publikowane na podstawie 4 przejazdów już po 15 minutach od dodania Archoil AR9100 !!!. Archoil AR9100 dodano do testowanego wcześniej tego samego oleju w tym samym silniku – nie był stosowany ani lepszy olej syntetyczny ani niższej klasy lepkości lub HTHS dla osiągnięcia lepszych rezultatów.

ARCHOIL® AR9100 – wyniki zużycia silnika Toyoty podczas testów drogowych na jednakowym dystansie 3000km

Powyższy test przeprowadzono w okresie luty 2012 – grudzień 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Przed zastosowaniem każdego z olejów silnik był płukany preparatem typu „engine flush”. Warunki testu były bardzo zbliżone (głównie codzienne takie same miejskie trasy) a pojazd był użytkowany tylko przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 35ml na 1 litr do czystego oleju bazowego o lepkości kinematycznej 8cSt w 100°C bez żadnych innych dodatków przeciwzużyciowych, przeciwzatarciowych, detergentów ani dodatków antypiennych! Olej silnikowy oparty wyłącznie o dodatek Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu ale także sumaryczne zużycie silnika było ponad dwukrotnie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów zarówno longlife jak i olejów sportowych!

ARCHOIL® AR9100 – Test drogowy AR9100 w manualnej skrzyni biegów Subaru 5MT

Powyższy test przeprowadzono w latach 2011 – 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przekładniowych przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Warunki testu były bardzo zbliżone (jazda mieszana miasto/autostrady) a pojazd był użytkowany głównie przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 100ml na 1 litr oleju przekładniowego 75W-90 GL-4, który teoretycznie ma nawet dwukrotnie mniej dodatków przeciwzatarciowych (EP) od rekomendowanego 75W-90 GL-5 do tej skrzyni biegów przez Subaru. Olej z dodatkiem Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu oraz zdecydowanie wyższego komfortu obsługi skrzyni biegów (szczególnie mroźną zimą) ale także zużycie skrzyni biegów w przeliczeniu na 1000km było zdecydowanie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów!

ARCHOIL® AR9100 został wyróżniony przez DIESEL POWER MAGAZINE wyd. grudzień 2013

Zobacz jak ARCHOIL® AR9100 dodany do Motula 300V Competition w wyścigowym Mini Cooper redukuje temperaturę oleju o ponad 10°C jednocześnie poprawiając osiągi auta na torze!

Zobacz opis przypadku zastosowania AR9100 i AR6200 w silnikach diesela mocy 2000hp => 10,4% spadku spalania, czysty układ wydechowy dzięki mniejszej ilości sadzy! (2,4MB PDF)

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Techniczne Archoil Polska.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.