• CASTROL CRB TURBOMAX 10W-40 E4/E7 20L

Symbol: 469524
415.21
20.76/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Pocztex Punkt 0
Pocztex Kurier 0
Odbiór osobisty 0
InPost Kurier 17
InPost Paczkomaty 19
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało
Dobierz olej castrol

Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 z technologią DuraShield Boosters™ to zaawansowany olej silnikowy do pracujących pod dużym obciążeniem silników wysokoprężnych spełniających wymogi norm emisyjnych od Euro I do Euro V. Sprawdza się w przypadku silników bez filtrów cząstek stałych, niektórych jednostek z EGR oraz niektórych silników wyposażonych w systemy SCR redukujące emisję tlenków azotu.

Zalety i korzyści:
Nowy Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 z technologią DuraShield Boosters™ chroni komponenty silnika przed zużyciem. Castrol CRB Turbomax z technologią DuraShield Boosters™ zapewnia do 40% lepszą ochronę*.

Castrol CRB Turbomax ze specjalnie opracowaną technologią DuraShield Boosters™ chroni komponenty silnika przed zużyciem, aby zapewnić jego długą żywotność i prawidłową pracę na dwa sposoby:
- Technologia DuraShield Boosters™ tworzy warstwę ochronną wokół mniejszych cząstek sadzy, co zapobiega formowaniu się większych aglomeracji powodujących zużycie ścierne. To z kolei powstrzymuje wypieranie oleju na ruchomych powierzchniach i ogranicza kontakt metal-metal.
- Olej Castrol CRB Turbomax z technologią DuraShield Boosters™ tworzy ochronną warstwę na poruszających się metalowych częściach silnika, która jest wytrzymała nawet w najtrudniejszych warunkach.

* Wymagania testów branżowych porównane z wynikami uzyskanynymi podczas przeprowadzonych testów ochrony przed zużyciem.

Typowa charakterystyka:
Gęstość w 15°C ASTM D4052 g/ml 0.867
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 14.8
Lpekość CCS -25°C (10W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 6066
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 98
Indeks lepkości ASTM D2270 - 158
Popiół siarczanowy ASTM D874 % wt 1.83
Całkowita liczba zasadowa TBN ASTM D2896 mg KOH/g 12.7
Temperatura płynięcia ASTM D97 °C -42
Temperatura zapłonu PMCC ASTM D93 °C 210

Specyfikacje i dopuszczenia:
ACEA E4, E7
API CI-4
JASO DH-1
Cummins CES 20077, CES 20078
DDC Powerguard 93K215
Deutz DQC III-18
DTFR 15B120 (MB 228.5)
Mack EO-N
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Volvo VDS-3

Pojemność opakowania:
20
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również