Natężenie ruchu ulicznego znacznie wzrosło w ciągu ostatnich 10 lat, powodując nadmierne zużycia silnika i paliwa.
Dzisiejsze samochody potrafią w normalnych codziennych warunkach zatrzymywać się i ruszać nawet 18000 razyrocznie.1
Takie użytkowanie powolnie i bezpowrotnie niszczy silnik.
Unikalne molekuły technologii DUALOCK w oleju Castrol MAGNATEC przywierają do elementów silnika i łączą się ze sobą.
Castrol MAGNATEC Nieprzerwana ochrona od pierwszej sekundy.
1 Średnia światowa z 50 miast.
Zastosowanie:
Castrol MAGNATEC 10W-40 A/B jest odpowiedni do silników benzynowych i Diesla w których producenci rekomendują olej silnikowy w jakości ACEA A3/B4, API SP 10W-40.
Zalety i korzyści:
Unikalne molekuły technologii DUALOCK w oleju Castrol MAGNATEC przywierają do elementów silnika i łączą się ze sobą, aby:
- Stworzyć mocną powłokę zapewniającą ochronę.
- Zredukować zużycie silnika wynikające z rozgrzewania 2 oraz zużycie wynikające z ruszania i zatrzymywania3 o 50%
- Zapewnić unikalne zabezpieczenie silnika przed zużyciem związanym ze sposobem użycia pojazdów w dzisiejszych czasach.
Castrol MAGNATEC Nieprzerwana ochrona od pierwszej sekundy.
2 Testowane wg testu zużycia silnika Sequence IVA API SN
3 Testowane wg testu zużycia silnika CEC OM646LA ACEA
Typowa charakterystyka:
Gęstość w 15°C ASTM D4052 g/ml 0.869
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 14.4
Lepkość CCS -25°C (10W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 6396
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 98
Indeks lepkości ASTM D2270 - 152
Temperatura płynięcia ASTM D97 °C -36
Temperatura zapłonu, PMCC ASTM D93 °C 203
Popiół siarczanowy ASTM D874 % wt 1.1
Specyfikacje i dopuszczenia:
ACEA A3/B4
API SP
MB-Approval 226.5/ 229.3
Renault RN0700 / RN0710
VW 501 01/ 505 00
Meets Fiat 9.55535-D2