Natężenie ruchu ulicznego znacznie wzrosło w ciągu ostatnich 10 lat, powodując nadmierne zużycia silnika i paliwa.
Dzisiejsze samochody potrafią w normalnych codziennych warunkach zatrzymywać się i ruszać nawet 18000 razy rocznie.1
Takie użytkowanie powolnie i bezpowrotnie niszczy silnik. Unikalne molekuły technologii DUALOCK w oleju Castrol MAGNATEC przywierają do elementów silnika i łączą się ze sobą aby:
- Stworzyć mocną powłokę zapewniającą ochronę.
- Zredukować zużycie silnika wynikające z rozgrzewania2 oraz zużycie wynikające z ruszania i zatrzymywania3 o 50%
- Zapewnić unikalne zabezpieczenie silnika przed zużyciem związanym ze sposobem użycia pojazdów w dzisiejszych czasach.
Castrol MAGNATEC Nieprzewana ochrona od pierwszej sekundy.
1 Średnia światowa z 50 miast.
2 Testowane wg testu zużycia silnika Sequence IVA API SN
3 Testowane wg testu zużycia silnika CEC OM646LA ACEA
Zastosowanie:
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 zaaprobowany do użycia gdzie wymagany jest olej zgodny z normą Meets - Ford WSS- M2C913-C/WSS-M2C913-D.
Typowa charakterystyka:
Gęstość w 15°C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.851
Lepkość kinematyczna 100°C ASTM D445 mm²/s 10.1
Lepkość, CCS -30°C (5W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 4200
Lepkość kinematyczna 40°C ASTM D445 mm²/s 57
Indeks lepkości ASTM D2270 167
Temperatura płynięcia ASTM D97 °C -45
Temperatura zapłonu, PMCC ASTM D93 °C 200
Popiół siarczanowy ASTM D874 % wt 1.21
Specyfikacje i dopuszczenia:
ACEA A1/B1, A5/B5
API SN
ILSAC GF-5
Meets - Ford WSS-M2C913-C/WSS-M2C913-D