-
CASTROL MAGNATEC HYBRID 0W-20 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Dobierz olej castrol | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4008177188930 |
Pojazdy hybrydowe są inne. Silnik spalinowy działa z przerwami, a układ napędowy przełącza się na zasilanie elektryczne przy niskich prędkościach jazdy. Podczas typowej jazdy miejskiej silnik spalinowy może być używany tylko przez krótki czas pracując w nieodpowiednich warunkach pracy.
To niewiarygodne, ale niektóre silniki hybrydowe mogą się wyłączyć, przełączyć na napęd elektryczny i ponownie uruchomić 500 000 razy w ciągu swojego życia - to 10 razy więcej niż silniki w pojazdach z klasycznymi układami napędowymi^. Niższe temperatury pracy oraz wiele ponownych uruchomień silnika spalinowego powodują odkładanie się znacznie większej ilości zanieczyszczeń, ponieważ niska temperatura pracy uniemożliwia usuwanie z silnika kondensatu pary wodnej i innych zanieczyszczeń, które pozostają w oleju. Wszystkie te wyzwania stawiane przez napędy hybrydowe utrudniają olejowi ochronę przed szkodliwym zużyciem silnika.
^Na podstawie testów Castrol silników pojazdów klasy średniej stanowiących około 45% globalnego parku hybrydowego w 2022 roku.
Zastosowanie:
Castrol MAGNATEC Hybrid 0W-20 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i hydrybowych samochodów osobowych, gdzie producent rekomenduje użycie oleju zgodnego z normą API SP, ILSAC GF-6B o lepkości 0W-20 włączając napędy hybrydowe.
Zalety i korzyści:
Castrol MAGNATEC Hybrid pomaga chronić silnik przed specyficznymi obciążeniami występującymi w pojazdach hybrydowych. Unikalne molekuły technologii DUALOCK przywierają do elementów silnika jak magnes i łączą się ze sobą tworząc mocną warstwę chroniącą silnik zapewniając o 50% lepsze zabezpieczenie przeciwzużyciowe w niskich temperaturach 1 oraz w trakcie rozruchu2 .
Castrol MAGNATEC Hybrid spełnia wymagania HYSPEC – nową normę Castrol dla olejów do pojazdów hybrydowych 3 .
1 Testowane wg testu zużycia Sequence IVA API SN.
2 Testowane wg testu zużycia OM646LA ACEA.
3 W krytycznych obszarach zanieczyszczeń silnika, jego pracy i wydajności układu hybrydowego.
Typowa charakterystyka:
Gęstość relatywna w 15°C ASTM D4052 g/ml 0.846
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 8.6
Lepkość CCS -35°C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5611
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 45
Indeks lepkości ASTM D2270 None 171
Temperatura płynięcia ASTM D97 °C -45
Temperatura zapłonu, PMCC ASTM D93 °C 200
Popiół siarczanowy ASTM D874 % wt 0.82
Specyfikacje i dopuszczenia:
API SP
ILSAC GF-6