Castrol Transmax DUAL jest syntetycznym olejem przekładniowym z technologią Smooth Drive Technology ™.
Przeznaczony jest do dwusprzęgłowych skrzyń biegów.
Został zatwierdzony przez Audi / VW na fabryczne zalanie przekładni, gdy specyfikacja TL 52529 (G 052 529) jest wymagana. Rekomendowany jest do stosowania przez głównych producentów maszyn i samochodów takich jak Getrag, Ford, Peugeot, Volvo, Mitsubishi, Chrysler (w modelach europejskich) jest także dedykowany do stosowania w VW, SEAT oraz Skoda (6 speed) DSG.
Castrol Transmax DUAL, wyposażony w technologię Smooth Drive Technology™, zapewnia lepszą ochronę przekładni i płynniejszą jazdę przez dłuższy czas.
Zalety i korzyści:
- Zoptymalizowana charakterystyka tarcia zapewnia płynne przełączanie biegów oraz dobry transfer mocy.
- Zwiększona ochrona przed zużyciem, dłuższa żywotność podzespołów.
- Wysoka stabilność termiczna i odporność na oksydację przeciwdziała utlenianiu i zapewnia efektywność działania w dłuższym okresie czasu.
- Wyjątkowe właściwości synchronizowania, połączone ze zbalansowaniem charakterystyki tarciowej.
- Wysoka odporność na ścinanie – utrzymanie stałej lepkości przez całą żywotność.
- Przetestowany w czasie prób terenowych.
Typowa charakterystyka:
Kolor Wzrokowo - zielony
Gęstość względna przy 15°C DIN EN ISO 12185 g/ml 0,838
Lepkość kinetyczna przy 100 °C ASTM D445 mm²/s 7,2
Lepkość kinetyczna przy 40 °C ASTM D445 mm²/s 35,5
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 - 166
Lepkość, Brookfield przy -40°C (75W) DIN 51398 mPa.s (cP) 7500
Temperatura krzepnięcia DIN-ISO 3016 °C -72
Temperatura zapłonu COC ASTM D92 °C 234
Specyfikacje i dopuszczenia:
Approved - Audi / VW TL 52529 (G 052 529)
Suitable for use in the following: Audi / VW TL 52182 (G 052 182), Seat
Chrysler (Europe)
Ford WSS-M2C936-A (Dual Clutch)
Mitsubishi dual clutch including Dia Queen SSTF-1
Peugeot using Getrag DCT, PSA Transmission oil 9734 52
Skoda 6-speed Dual Clutch Transmission (DSG)
Volvo Dual Clutch Transmission