Castrol Transmax Limited Slip LL 75W-140 zawierający technologię Smooth Drive Technology TM , jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym dedykowanym do dyferencjałów z ograniczonym poślizgiem. Znakomicie spisuje się w aplikacjach z blokadami płytkowymi i innymi systemami gdzie występuje zwiększone tarcie. Wysokiej jakości bazy olejowe oraz zaawansowany pakiet dodatków gwarantuje znakomitą stabilność termiczną oraz ochronę przekładni w każdych warunkach pracy. Jest zaaprobowany przez BMW do dyferencjałów BMW-M Series oraz przez Mercedes-Benz do pojazdów AMG gdzie stosowane są dyferencjały z ograniczonym poślizgiem.
Zalety i korzyści:
- Redukuje hałas i wibracje pochodzące z przekładni
- Znakomita charakterystyka tarcia przedłuża żywotność przekładni i mechanizmu blokady płytkowej
- Stabilność w wysokich temperaturach przedłuża żywotność oleju i przekładni
- Dodatki wzmacniające ochronę gwarantują trwałość nawet podczas największych obciążeń
- Płynność w niskich temperaturach zapewnia ochronę od pierwszych chwil pracy oraz niskie opory rozruchu
Typowa charakterystyka:
Gęstość w 15°C DIN EN ISO 12185 g/ml 0.857
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 24.7
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 175.1
Wskaźniklepkości ISO 2909 - 174
Lepkość Brookfield'a w -40°C (75W) ASTM D2983 mPa.s (cP) 120000
Temperatura płynięcia ISO 3016 °C -54
Temperatura zapłonu COC ISO 2592 °C 228
Specyfikacje i dopuszczenia:
API GL-5
Approved - MB-Approval 235.61, ZFTE-ML 05C, ZFTE-ML 16G, ZFTE-ML 18, ZFTE-ML 21C
BMW LS Rear Axles
Recommended for use in Nissan GTR limited slip rear axles
*SAE Class according to J306 pre 1998 **
Dodatkowe informacje:
Olej Transmax Limited Slip LL 75W-140 zosta zarejestrowany przez ZF pod numerem: ZF002141