Środek konserwujący do silników wewnętrznych to połączenie wysokiej jakości inhibitorów korozji opracowanych w celu długotrwałej konserwacji wszystkich dwu- i czterosuwowych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Właściwości:
- długotrwała ochrona przed korozją
- miesza się ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wysoka wydajność
- prosty w użyciu
Dane techniczne:
Kolor / wygląd brązowy
Propelent propan, butan
Zabezpiecza przed korozją zatwierdzony DIN 51357/51358/51585
Zapach charakterystyczny
Postać aerozol, płyn
Gęstość 0,7 g / ml
Obszary zastosowań:
Do długotrwałej ochrony wszystkich dwu- i czterosuwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, np. silników pojazdów osobowych, ciężarowych i łodzi, a także motocykli, kosiarek, sprzętu do odśnieżania, awaryjnych jednostek napędowych, pompy itp.
Zastosowanie:
Konserwacja odbywa się za pomocą gaźnika, iskry otworu świecy, wtryskiwaczy lub świecy żarowej w zależności od typ silnika.
Silniki dwusuwowe: Wyjmij filtr powietrza. Silnik powinien pracować na niskich obrotach. Należy spryskać gaźnik wewnętrzny środkiem konserwującym na 10–20 sekund, wyłączyć silnik i wyjąć świece zapłonowe. Środek konserwujący silnika należy rozpylać w cylindrze przez około 5 sekund, a następnie obrócić silnik ręcznie.
Silniki czterosuwowe: Wymontuj świece zapłonowe, wtryskiwacze lub świece żarowe i rozpylaj środek konserwujący w cylindrze przez 5-10 sekund (w zależności od wielkości silnika). Obróć silnik ręcznie lub za pomocą rozrusznika i wymień świece zapłonowe, wtryskiwacze lub świece żarowe.