Engine Flush to specjalnie opracowana kombinacja dodatków i płynu nośnego. Połączenie płyn nośnego, wysoce skutecznych detergentów i dodatków dyspergujących rozpuszcza szlam i lakier. Wszystkie rodzaje pozostałości, które są rozpuszczalne w oleju lub nie, są zawieszane i usuwane podczas następnej wymiany oleju. Silnik, który był oczyszczony z osadów i zanieczyszczeń, a następnie jest napełniony świeżym olejem może rozwinąć pełną charakterystykę działania.
Właściwości:
- nie atakuje zwykłych materiałów uszczelniających
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- wysoce ekonomiczne
- chroni środowisko
- szybkie czyszczenie
- nadaje się do filtrów cząstek stałych
- delikatne czyszczenie
- optymalna wydajność silnika
- prosty w użyciu
- minimalizuje zużycie
Dane techniczne:
Kolor / wygląd żółty/ brązowy
Dodatek bazowy, płynny nośnik / dodatek, ciecz nośna
Gęstość w 20 ° C 0,81 g / cm³ DIN 51 757
Temperatura zapłonu 63 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -45 ° C DIN ISO 3016
Płynna postać
Lepkość w 40 ° C <7 mm² / s
Zapach charakterystyczny
Obszary zastosowań:
Czyszczenie i przepłukiwanie obwodów olejowych benzynowych i silników wysokoprężnych. Stosowanie środka do płukania silnika zależy od stopnia zanieczyszczenia obwodu oleju. Nie nadaje się do użytku w motocyklach z tzw. mokrym sprzęgłem.
Zastosowanie:
Dodać zawartość opakowania przed wymianą oleju, uruchomić silnik i pozostawić pracujący przez 10 min. na biegu jałowym. Wymienić olej oraz filtr oleju na nowy. Jedno opakowanie 300 ml wystarcza na 6 L oleju silnikowego. Kompatybilny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi.