Koloidalna zawiesina smaru stałego na bazie dwusiarczku molibdenu (MoS2) w oleju mineralnym. Dwusiarczek molibdenu, znajdujący się w tym dodatku wytwarza na powierzchniach podlegających tarciu wysokiej jakości film olejowy, który zapobiega zużyciu silnika. MoS2 ma doskonałe właściwości smarne i dużą odporność na ścinanie, przez co zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność. Przetestowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów.
Właściwości:
- zmniejsza zużycie oleju i paliwa
- zmniejsza docieranie i zużycie eksploatacyjne
- dłuższa żywotność silnika bez kosztownych napraw,
- najwyższa stabilność termiczna
- całkowicie kompatybilny z filtrami
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi w handlu olejami silnikowymi
- zwiększa płynność działania
- doskonałe właściwości w zakresie pracy awaryjnej
Dane techniczne:
Zawieszenie bazowe MoS2
Kolor / wygląd czarny
Zawartość ciał stałych ~ 3%
Gęstość w 20 ° C 0,9 g / cm³ DIN 51757
Temperatura zapłonu 201 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -20 ° C DIN ISO 3016
Zapach charakterystyczny
Postać ciecz
Lepkość przy 40 ° C 95 mm² / s
Obszary zastosowań:
Dodawany do olejów smarowych silników, sprężarek, pomp a zwłaszcza silniki samochodowych (benzynowe i wysokoprężnych).
Mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi.
Zastosowanie:
Dodać 5% (50 ml na litr oleju) dodatku do oleju do silnika olejowego; w motocyklach z mokrym sprzęgłem dodać 2% (20 ml na litr oleju). Można dodać w dowolnym momencie do oleju silnikowego.Przed użyciem wstrząsnąć pojemnikiem.
Maksymalna dawka dla motocykli z tzw. mokrym sprzęgłem wynosi 2%!