Depresator to dodatek zapobiegający łączeniu się kryształków parafiny w Dieslu co może w okresie zimowym doprowadzić do zgęstnienia oleju napędowego i zablokowania filtra paliwa jak i przewodów paliwowych. Przeciwdziała zamarzaniu oleju napędowego. W zależności od jakości oleju napędowego temperaturę zatkania zimnego filtra (CFPP) można poprawić do -10 ° C.
Właściwości:
- poprawia właściwości filtra
- szybko reaguje
- prosty w użyciu, nadaje się do wszystkich olejów napędowych (latem i zimą gatunki oleju napędowego)
- samodzielne mieszanie, zapewnia skuteczne działanie w zimie
- odpowiedni do Euro VI
Dane techniczne:
Kolor / wygląd mętny
Gęstość w 20 ° C 0,813 g / cm³
Temperatura zapłonu 63 ° C
Poprawa filtrowania do -10, w zależności od jakości DK / do 10, w zależności od oleju napędowego jakość ° C
Dozowanie Porcja 150 ml wystarczy na 50-75 Litry oleju napędowego /
Opakowanie z porcją 150 ml wystarcza na 50 - 75 litrów oleju napędowego.
Zapach charakterystyczny
Postać ciecz
Lepkość w 40 ° C <7 mm² / s
Obszary zastosowań:
Używany do wszystkich klas oleju napędowego i oleju opałowego. Do bezpiecznego użytkowania w okresie zimowym w silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych i ciężarowych, a także w autobusach, maszynach budowlanych i stacjonarnych silnikach wysokoprężnych.
Zastosowanie:
Dla optymalnego efektu w zapobieganiu separacji parafiny, konieczne jest dodanie polepszacza płynności ok. 5 ° C przed osiągnięciem punktu mętnienia (punktu zmętnienia). Do popraw mieszanie, dodaj Diesel Flow Fit przed napełnieniem zbiornika z paliwem. Klastry kryształów parafiny, które już są utworzone w zbiorniku, nie mogą zostać rozbite.
Uwaga: zawartość opakowania może zamarzać, przechowywać w temperaturze powyżej 0 °C.
W przypadku wystawienia preparatu na działanie mrozu, należy ogrzać do temperatury pokojowej i dokładnie wstrząsnąć puszkę przed użyciem.
Zbiorniki samochodowe: Aby poprawić mieszanie z paliwem lub olejem opałowym Diesel, dodać Diesel Flow Fit przed napełnieniem zbiornika.