Znakomity wysokowydajny olej na bazie syntezy HC. Zastosowanie doskonałej kombinacji dodatków, z wyjątkowo odpornymi na ścinanie polepszaczy
wskaźnika lepkości, nowoczesne dodatki chroniące przed zużyciem, a także stabilne środki cierne zapewniają doskonałe działanie sprzęgające. Ten zaawansowany technicznie środek smarny został opracowany specjalnie z myślą o wymaganiach coraz bardziej rozpowszechnionych przekładni dwusprzęgłowych (DCT). Olej przekładniowy 8100 nadaje się szczególnie do podwójnych przekładni sprzęgłowych, które mają wspólne zasilanie olejem dla sprzęgła, synchronizacji, zestawu przekładni i hydraulicznego sterowania.
Właściwości:
- optymalna stabilność na starzenie
- doskonała odporność na zużycie
- znakomita odporność na utlenianie
- bardzo dobre właściwości niskotemperaturowe
- doskonała stabilność na ścinanie
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
Dane techniczne:
Lepkość przy 40 ° C 33,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 6,85 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C <20000 mPas DIN 51398
Wskaźnik lepkości 174 DIN ISO 2909
Kolor / wygląd żółtawy
Gęstość 0,845 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Temperatura zapłonu 200 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
BMW 83 22 0 440 214 ∙ BMW 83 22 2 147 477 ∙ BMW 83 22 2 148 578 ∙ BMW 83 22 2 148 579 ∙ BMW DCTF-1 ∙ BMW MTF LT-5 ∙ Chrysler ∙
Ford WSSM2C 936-A ∙ MB 236.21 ∙ Mitsubishi MZ320065 DiaQueen SSTF-I ∙ Nissan WSS-M2C 936-A ∙ Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2 ∙
Porsche 999.917.080.00 ∙ Volvo 1161838 ∙ Volvo 1161839 ∙ VW G 052 182 ∙ VW G 052 529 ∙ VW G 055 529
Obszary zastosowań:
Zalecany do wszystkich typów skrzyń dwusprzęgłowych, które wymagają specjalnego oleju DCT.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.