Nasz w pełni syntetyczny olej przekładniowy to wysokowydajny, wysokociśnieniowy olej przekładniowy do wysoko obciążonych przekładni ręcznych, pomocniczych, mostowych i hipoidalnych, które wymagają smaru zgodnie z API GL 5. Wysoka jakość, w pełni syntetyczne oleje bazowe oraz nowoczesna technologia dodatków gwarantują szeroki zakres zastosowań tego oleju, a także optymalne smarowanie przekładni w ekstremalnych warunkach.
Właściwości:
- charakterystyczne właściwości wysokociśnieniowe
- doskonała ochrona przed zużyciem
- zmniejsza opór zmiany biegów
- wyjątkowa stabilność lepkości
- zmniejsza szumy transmisyjne
- doskonała ochrona przed korozją
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 75W-90 SAE J306
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 80,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (Brookfield) <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 184 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -60 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 190 ° C DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) L 1,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API GL5 ∙ MIL-L 2105 C ∙ MIL-L 2105 D
Obszary zastosowań:
Do manualnych, pomocniczych skrzyni biegów o ekstremalnie dużych obciążeniach.
Uniwersalne zastosowanie w przekładniach i dyferencjałach.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Mieszalny z każdymi dostępnymi na rynku olejami na bazie mineralnej pozostałych po olejowaniu podczas zmiany w przekładniach i napędach osi.
Należy utylizować razem ze standardowym zużytym olejem.