Olej przekładniowy oparty na technologii syntezy z wyjątkowo wysokimi rezerwami wydajności. Zapewnia precyzyjne właściwości cierne i doskonałą
odporność na starzenie. Zapewnia to szeroki zakres zastosowań i optymalne smarowanie przekładni w ekstremalnych warunkach przy długich okresach między wymianami oleju. Charakterystyka niskiej lepkości tego oleju przekładniowego sprawia, że nadaje się on również tam, gdzie występują trudności w zmianie biegów (np. sztywność), lub gdzie np. występują problemy przy stosowaniu olejów o wysokiej lepkości / jednogatunkowych, takich jak klasa API GL3 / 4.
Właściwości:
- zmniejsza opór zmiany biegów
- wyjątkowo długie okresy między wymianami oleju
- doskonała ochrona przed korozją
- doskonała odporność na zużycie
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- zmniejsza hałas transmisji
- bardzo kompatybilny z uszczelkami
- zdolność pochłaniania wysokiego ciśnienia
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 75W-80 SAE J306
Gęstość 0,875 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 54 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 8,7 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (Brookfield) <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 138 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 238 ° C DIN ISO 259
Numer barwy (ASTM) L 5,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API GL3+
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
DAF ∙ Eaton Extended Drain (300.000km) ∙ IVECO ∙ MAN 341 Typ E3 ∙ MAN 341 Typ Z3 ∙
Renault Trucks ∙ Volvo 97305 ∙ ZF TE-ML 02D ∙ ZF TE-ML 08
Obszary zastosowań:
Przeznaczony do obciążonych przekładni manualnych, pomocniczych i skrzyni biegów, gdzie wymagany jest smar o tej klasie wydajności.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.