Wysokiej jakości hipoidalny olej przekładniowy. Do użycia przy najwyższych wymaganiach, obciążeniach i ciśnieniu. Opracowany specjalnie do użytku w napędach osi z mechanizmami różnicowymi o ograniczonym poślizgu. Zawiera wybrane dodatki, które zapewniają doskonałe właściwości EP, a także zmieniają współczynnik tarcia pomiędzy tarczą sprzęgła. Zapobiega zużyciu i niweluje głośną pracę przekładni. Spełnia wysokie wymagania wiodących producentów samochodów.
Właściwości:
- zmniejsza tarcie i zapobiega ślizganiu się drążków
- minimalizuje zużycie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 85W-90 SAE J306
Gęstość w 15 ° C 0,905 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 195 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość przy 100 ° C 17,8 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -12 ° C (Brookfield) <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 99 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -18 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 220 ° C DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) 3,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API GL5 ∙ MIL-L 2105 D
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
DAF ∙ GM B 040 1010 ∙ Volvo (Achsen/Sperrdifferential) ∙ Volvo 97311 ∙ ZF TE-ML 05C ∙ ZF TE-ML 21C
Obszary zastosowań:
Do przekładni samochodowych narażonych na ekstremalne obciążenia.
Uniwersalne zastosowanie w przekładniach i dyferencjałach.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!