Mineralny hipoidalny olej przekładniowy o niskiej lepkości. Dla pojazdów ze sprawdzoną technologią przekładni. Nawet w najtrudniejszych warunkach i przy dużych wahaniach temperatur zapewnia bezbłędną pracę podzespołów. Zapewnia stabilny film olejowy oraz doskonałą ochronę przed zużyciem.
Właściwości:
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- minimalizuje zużycie
- nie atakuje zwykłych materiałów uszczelniających
- zmniejsza hałas podczas pracy
- zdolność pochłaniania wysokiego ciśnienia
- doskonała odporność na starzenie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 85W-90 SAE J306
Gęstość w 15 ° C 0,900 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 194 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość przy 100 ° C 17,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -12 ° C (Brookfield) <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 97 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -18 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 210 ° C DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) L 4,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API GL5 ∙ MB-Approval 235.0 ∙ MIL-L 2105 D ∙ ZF TEML 16C ∙ ZF TE-ML 17B ∙ ZF TE-ML 19B ∙ ZF TE-ML 21A ∙ ZF approval number ZF000695
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
MAN 342 Typ M1
Obszary zastosowań:
Do przenoszenia dużych obciążeń w pojazdach silnikowych, zwłaszcza napędów osi z przekładnią hipoidalną.
Zastosowanie:
Podczas doboru należy przestrzegać klasy lepkości określonej przez producenta przekładni. Mieszalny ze wszystkimi markowymi olejami przekładniowymi . W pełni skuteczny, gdy jest używany w postaci niezmieszanej Stosować tylko w ręcznych skrzyniach biegów, dla których zastrzeżono oleje API GL5.