• LIQUI MOLY Motorbike 2T Semisynth Scooter Street 1L

Symbol: 1621
59.67
59.67/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych stosowanych w skuterach i lekkich motocyklach.
Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealną ochronę przed zużyciem.
Testowany z katalizatorami.

Właściwości:
- miesza się samodzielnie
- bardzo stabilne termicznie
- zapobiega tworzeniu się osadów
- dobra ochrona przed korozją
- wysoka ochrona przed zużyciem
- spalanie bez pozostałości

Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,865 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 59,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 130 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -24 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 110 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 1,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,06 g / 100 g DIN 51575
Kolor / wygląd czerwony

Aprobaty i specyfikacje:
API TC, ISO L-EGC, JASO FC, TISI (Thailand International Standards Institute)

Obszary zastosowań:
Opracowany do silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem i wodą, pracujących w normalnych i trudnych warunkach.
Do użytku sportowego.
Odpowiedni do silników ze smarowaniem oddzielnym i mieszanym. 
Miesza się samodzielnie. 
Proporcje mieszania do 1:50 zgodnie z przepisami eksploatacyjnymi.

Zastosowanie:
W przypadku smarowania mieszanego, należy wlać zawartość puszki do zbiornika paliwa i uzupełnić paliwo zgodnie z proporcjami mieszania.
Mieszanie odbywa się automatycznie. Przy oddzielnym smarowaniu, wlej zawartość puszki do zbiornika oleju.
Olej jest mieszany z paliwem przezdozownik urządzenia.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Specyfikacja jakościowa:
API TC, ISO L-EGC, JASO FB, JASO FC, TISI
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również