-
LIQUI MOLY Motorbike 2T Semisynth Scooter Street 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420016219 |
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych stosowanych w skuterach i lekkich motocyklach.
Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealną ochronę przed zużyciem.
Testowany z katalizatorami.
Właściwości:
- miesza się samodzielnie
- bardzo stabilne termicznie
- zapobiega tworzeniu się osadów
- dobra ochrona przed korozją
- wysoka ochrona przed zużyciem
- spalanie bez pozostałości
Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,865 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 59,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 130 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -24 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 110 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 1,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,06 g / 100 g DIN 51575
Kolor / wygląd czerwony
Aprobaty i specyfikacje:
API TC, ISO L-EGC, JASO FC, TISI (Thailand International Standards Institute)
Obszary zastosowań:
Opracowany do silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem i wodą, pracujących w normalnych i trudnych warunkach.
Do użytku sportowego.
Odpowiedni do silników ze smarowaniem oddzielnym i mieszanym.
Miesza się samodzielnie.
Proporcje mieszania do 1:50 zgodnie z przepisami eksploatacyjnymi.
Zastosowanie:
W przypadku smarowania mieszanego, należy wlać zawartość puszki do zbiornika paliwa i uzupełnić paliwo zgodnie z proporcjami mieszania.
Mieszanie odbywa się automatycznie. Przy oddzielnym smarowaniu, wlej zawartość puszki do zbiornika oleju.
Olej jest mieszany z paliwem przezdozownik urządzenia.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.