-
LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Race 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420015052 |
W pełni syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy.
Zapewnia maksimum we wszystkich warunkach pracy pod względem wydajności, smarowania, ochrony przed zużyciem i czystości silnika.
Oferuje doskonały współczynnik tarcia, niski poziom dymienia, a tym samym znacznie zwiększa przyjemność z jazdy.
Testowany na silnikach z katalizatorami i maszynach wyścigowych.
Właściwości:
- wysoka ochrona przed zużyciem
- dobra ochrona przed korozją
- bardzo stabilne termicznie
- zapobiega tworzeniu się osadów
- samodzielne mieszanie
- spalanie bez pozostałości
Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,875 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 50 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 165 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 98 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasad 2,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,15 g / 100 g DIN 51575
Kolor / wygląd czerwony
Aprobaty i specyfikacje:
API TC ∙ Husqvarna ∙ ISO L-EGD ∙ JASO FD
Obszary zastosowań:
Do silników 2-suwowych chłodzonych powietrzem lub wodą ze smarowaniem osobnym lub mieszanym.
Stosunek mieszanki wynosi 1:100, według zaleceń producenta.
Zastosowanie:
W przypadku smarowania mieszanego należy wlać zawartość kanistra do zbiornika paliwa i zatankować w zależności od proporcji mieszanki. Mieszanie odbywa się automatycznie.
Przy oddzielnym smarowaniu napełnij zbiornik paliwa zawartością opakowania.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.