-
LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-30 Street 4L
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420016882 |
Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Dla optymalnego smarowania, maksymalnej wydajności oraz maksymalnej ochrony silnika w każdych warunkach pracy.
Zapewnia doskonałą czystość silnika, doskonałe współczynniki tarcia i optymalne smarowanie.
Testowany z katalizatorami.
Właściwości:
- wysoka ochrona przed zużyciem
- optymalna stabilność starzenia
- doskonale nadaje się do mokrych sprzęgieł
- optymalne smarowanie wśród wszystkich we warunkach pracy
- doskonała czystość silnika
- doskonała stabilność na ścinanie
- testowany z katalizatorami
- zapewnia niskie zużycie oleju
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-30 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 76,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 11,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 145 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 12,9% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2.0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2
Obszary zastosowań:
Do silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą z i bez mokrego sprzęgła.
Nawet w ekstremalnych warunkach i do użytku sportowego.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.