• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-40 1L

Symbol: 3044
INNA POJEMNOŚĆ
59.67
59.67/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Wytrzymały olej silnikowy na bazie wybranych olejów mineralnych. Zapewnia optymalną wydajność i ochronę silnika we wszystkich warunkach eksploatacyjnych. Niezawodne smarowanie, optymalne tłumienie hałasu i niskie zużycie są tak samo ważne, jak delikatne włączanie i wyłączanie sprzęgła oraz zmiana biegów. Testowany z katalizatorami.

Właściwości:
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- optymalna stabilność na starzenie
- wysoka stabilność na ścinanie
- znakomita czystość silnika
- wysoka odporność na ścieranie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 96,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 158 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,0%
Metoda ASTM D 5800-08 b
Temperatura zapłonu 238 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,6 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i trudne warunki pracy.
Odpowiedni do silników z mokrym sprzęgłem lub bez.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również