• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-40 Basic Offroad 4L

Symbol: 3062
INNA POJEMNOŚĆ
175.93
43.98/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Mocny olej silnikowy na bazie wybranych olejów mineralnych.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy. Bezpieczne smarowanie, optymalna reedukacja hałasu, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak załączanie i rozłączanie sprzęgła oraz płynna zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- wysoka ochrona przed zużyciem
- doskonale nadaje się do mokrych sprzęgieł
- zapewnia niskie zużycie oleju
- optymalna stabilność starzenia
- optymalne smarowanie we wszystkich warunkach pracy
- testowany z katalizatorami
- wysoka stabilność na ścinanie
- wysoka czystość silnika

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 96,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 158 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,0%
Metoda ASTM D 5800-08 B.
Temperatura zapłonu 238 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,6 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2.5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany do stosowania w maszynach enduro i crossowych pracujących pod normalnym oraz dużym obciążeniem, a także do quadów ,
skuterów śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również