• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-40 Scooter 1L

Symbol: 1618
75.64
75.64/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Wysokowydajny olej silnikowy na bazie wybranych olejów mineralnych.
Zapewnia optymalną wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Niezawodne smarowanie i optymalne tłumienie hałasu. Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wysoka stabilność na ścinanie
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- wysoka odporność na ścieranie
- optymalna stabilność na starzenie
- niskie straty na skutek parowania
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy
- gwarantuje niskie zużycie oleju

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,865 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 90,0 mm2 / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM 5293
Wskaźnik lepkości 159 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 13,0% CEC-L-40-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 4.0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 ∙ API SG ∙ API SJ

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą, narażonych na normalne i trudne warunki pracy.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3, API SG, API SJ
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również