• LIQUI MOLY Motorbike 4T 15W-50 Offroad 1L

Symbol: 3057
59.67
59.67/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy. 
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak załączanie i rozłączanie sprzęgła oraz płynna zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- optymalna stabilność na starzenie
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- wysoka odporność na ścieranie
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- znakomita czystość silnika

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 15W-50 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,870 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 140,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -20 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 145 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -30 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,6% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany do stosowania w maszynach enduro i crossowych pracujących pod normalnym oraz dużym obciążeniem, a także do quadów ,
skuterów śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
15W-50
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również