• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-40 Street Race 4L

Symbol: 20754
INNA POJEMNOŚĆ
243.00
60.75/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy. Dla maksymalnych osiągów i wyjątkowej ochrony silnika w każdych warunkach pracy. 
Oferuje doskonałe smarowanie, wyjątkową czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie. 
Zapewnia gładkość włączania i wyłączania, a także zmiany biegów, co znacznie zwiększa przyjemność z jazdy.
Testowany pod kątem stosowania z katalizatorami i podczas wyścigów.

Właściwości:
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- niskie straty na skutek parowania
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- przetestowany pod kątem współpracy z katalizatorami
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- nadaje się do mokrych sprzęgieł
- doskonała ochrona przed zużyciem
- zwiększa działanie natłuszczające

Dane techniczne:
Klasa lepkości SAE 10W-40 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 86,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 13,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 160 DIN ISO 2909
Lepkość w -25°C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 3,7 % ASTM D5800 B
Temperatura zapłonu 250°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SP • JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy.
Do zastosowań sportowych. Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SP, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również