• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-40 Street Race 4L

Symbol: 20754
INNA POJEMNOŚĆ
243,00 zł
60,75 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy. Dla maksymalnych osiągów i wyjątkowej ochrony silnika w każdych warunkach pracy. 
Oferuje doskonałe smarowanie, wyjątkową czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie. 
Zapewnia gładkość włączania i wyłączania, a także zmiany biegów, co znacznie zwiększa przyjemność z jazdy.
Testowany pod kątem stosowania z katalizatorami i podczas wyścigów.

Właściwości:
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- niskie straty na skutek parowania
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- przetestowany pod kątem współpracy z katalizatorami
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- nadaje się do mokrych sprzęgieł
- doskonała ochrona przed zużyciem
- zwiększa działanie natłuszczające

Dane techniczne:
Klasa lepkości SAE 10W-40 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 86,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 13,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 160 DIN ISO 2909
Lepkość w -25°C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 3,7 % ASTM D5800 B
Temperatura zapłonu 250°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SP • JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy.
Do zastosowań sportowych. Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SP, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.