• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-50 Offroad Race 4L

Symbol: 3052
INNA POJEMNOŚĆ
292.10
73.03/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak delikatne załączanie sprzęgła, odłączenie i zmiana biegów. Testowany na silnikach z katalizatorami i na maszynach wyścigowych.

Właściwości:
- znakomita czystość silnika
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- wysoka stabilność na ścinanie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka odporność na starzenie
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-50 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 123 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Wskaźnik lepkości 169 DIN ISO 2909
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 5,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 254 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN 51578

Aprobaty i specyfikacje:
API SL ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne obciążenia terenowe. Do stosowania w eksploatowanych zawodowo motocyklach crossowych oraz enduro, pracujących pod najwyższym obciążeniem. Olej nadaje się również do pojazdów ATV i skuterów śnieżnych. Do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 4
Klasa lepkości SAE 10W-50
Specyfikacja jakościowa API SL, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również