-
LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-50 Street Race 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 8 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420016868 |
W pełni syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalna wydajność i ochronę silnika we wszystkich warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, znakomita czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak delikatne włączanie i wyłączanie
sprzęgła oraz zmiana biegów. Ma to bardzo duże znaczenie dla przyjemności z jazdy!
Testowany na silnikach z katalizatorami i maszynach wyścigowych.
Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- optymalna stabilność na starzenie
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- przetestowany pod kątem reaktorów katalitycznych
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- doskonała ochrona przed zużyciem
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-50 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 123 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Wskaźnik lepkości 169 DIN ISO 2909
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas STM D 5293
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 5,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 254 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN 51578
Aprobaty i specyfikacje:
API SN ∙ JASO MA2
Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy.
Do zastosowań sportowych. Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu.
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.