• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race 4L

Symbol: 3054
INNA POJEMNOŚĆ
277.00
69.25/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalna wydajność i ochronę silnika we wszystkich warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo oczywiste, jak delikatne załączanie i wyłączanie sprzęgła oraz zmiana biegów. To robi dużą różnicę w prowadzeniu, poprawia komfort jazdy.
Testowane na silnikach z konwerterem katalitycznym. Testowane na maszynach wyścigowych.

Właściwości:
- przeznaczony do stosowania z katalizatorami
- wyjątkowa czystość silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka odporność na ścinanie
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy warunki
- optymalna stabilność starzenia
- szczególnie odpowiedni do mokrych sprzęgieł
- gwarantuje niskie zużycie oleju

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-60 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,850 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 176,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 25,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25°C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 4,9 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 250°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS • JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany specjalnie do silników 4-suwowych chłodzonych powietrzem i wodą silniki narażone na ekstremalne obciążenia w terenie. Dla
aplikacje sportowe. Nadaje się do Enduro i motocykle crossowe, quady, SxS i skutery śnieżne z mokrym sprzęgłem i bez niego.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 4
Klasa lepkości SAE 10W-60
Specyfikacja jakościowa ACEA C5, ACEA C6, API SN PLUS, API SP, ILSAC GF-6A, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również