-
LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | natychmiast |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420030543 |
W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalna wydajność i ochronę silnika we wszystkich warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo oczywiste, jak delikatne załączanie i wyłączanie sprzęgła oraz zmiana biegów. To robi dużą różnicę w prowadzeniu, poprawia komfort jazdy.
Testowane na silnikach z konwerterem katalitycznym. Testowane na maszynach wyścigowych.
Właściwości:
- przeznaczony do stosowania z katalizatorami
- wyjątkowa czystość silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka odporność na ścinanie
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy warunki
- optymalna stabilność starzenia
- szczególnie odpowiedni do mokrych sprzęgieł
- gwarantuje niskie zużycie oleju
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-60 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,850 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 176,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 25,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25°C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 4,9 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 250°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS • JASO MA2
Obszary zastosowań:
Opracowany specjalnie do silników 4-suwowych chłodzonych powietrzem i wodą silniki narażone na ekstremalne obciążenia w terenie. Dla
aplikacje sportowe. Nadaje się do Enduro i motocykle crossowe, quady, SxS i skutery śnieżne z mokrym sprzęgłem i bez niego.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu.
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.