• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 5W-40 Street Race 4L

Symbol: 1685
INNA POJEMNOŚĆ
239.96
59.99/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości.
Smaruje i chroni silnik, optymalizuje moc, minimalizuje zużycie i zapewnia doskonałą czystość. 
Jako oficjalny olej silnikowy Moto2 i Seria Moto3 sprawdziła się nawet w ekstremalnych warunkach pracy. 
Przenosi osiągi i wrażenia z toru wyścigowego bezpośrednio na drogę.
Przetestowany w silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- optymalna stabilność na starzenie
- wysoka czystość silnika
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- doskonała stabilność na ścinanie
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- doskonała odporność na zużycie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 84,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 13,80 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) ≤ 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 170 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -51 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 6,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Idealny do silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą w zarówno podczas wyścigów, jak i jazdy po drogach. 
Do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
5W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również