-
LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 5W-40 Street Race 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420025921 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości.
Smaruje i chroni silnik, optymalizuje moc, minimalizuje zużycie i zapewnia doskonałą czystość.
Jako oficjalny olej silnikowy Moto2 i Seria Moto3 sprawdziła się nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Przenosi osiągi i wrażenia z toru wyścigowego bezpośrednio na drogę.
Przetestowany w silnikach z katalizatorami.
Właściwości:
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- optymalna stabilność na starzenie
- wysoka czystość silnika
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- doskonała stabilność na ścinanie
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- doskonała odporność na zużycie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 84,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 13,80 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) ≤ 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 170 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -51 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 6,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2
Obszary zastosowań:
Idealny do silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą w zarówno podczas wyścigów, jak i jazdy po drogach.
Do silników z lub bez mokrego sprzęgła.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu.
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.