-
LIQUI MOLY TOP TEC 4400 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420023194 |
Top Tec 4400 to najnowocześniejszy najwyższej jakości olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu i niskim współczynniku tarcia do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych wykorzystujących technologię syntetyczną z najnowszymi technologicznie dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem. Redukuje olej i zużycie paliwa, zapewniając jednocześnie szybką penetrację oleju w silniku. Renault wymaga oleju silnikowego z tą specyfikacją dla różnych modeli z filtrem cząstek stałych (DPF) w celu zapewnienia maksymalnej żywotności DPF. Ponadto Top Tec 4400 5W-30 najlepiej nadaje się do samochodów osobowych zasilanych gazem (CNG / LPG).
Właściwości:
- szybka dostawa oleju w niskich temperaturach
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- doskonała odporność na zużycie
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- zapewnia długą żywotność
- zmniejsza zużycie oleju i paliwa
- przyczynia się do długiej żywotności silnika
- wysoka stabilność na ścinanie
- optymalna stabilność na starzenie
*optymalna skuteczność podczas stosowania produktu w postaci niezmieszanej
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 70,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 12,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 169 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,2% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 220 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,6 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy <= 0,5 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L3,0 DIN ISO 204
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C4 ∙ Renault RN 0720
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-S4 ∙ MB 226.51 ∙ MB 229.51
Obszary zastosowań:
Specjalnie dla nowej generacji samochodów osobowych z silnikami wysokoprężnymi Renault. Odpowiedni do turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.