Wysokowydajny olej do automatycznej skrzyni biegów nowej generacji oparty na technologii syntetycznej. Opracowany specjalnie do użytku w przekładniach CVT. Baza nowoczesnych olejów bazowych oraz wyselekcjonowanych dodatków zapewnia najlepszą możliwą ochronę przed pienieniem, która jest niezbędna dla CVT. Charakteryzuje się również bardzo dobrą stabilnością przeciwko starzeniu i utlenianiu. Top Tec ATF 1400 jest wypróbowany i przetestowany, przede wszystkim w Mercedes-Benz klasy A i klasy B Autotronic oraz w bezstopniowych automatycznych skrzyniach biegów (Multitronic) w pojazdach Audi.
Właściwości:
- doskonałe właściwości cierne
- bardzo dobre właściwości niskotemperaturowe
- doskonała odporność na zużycie
- zapobiega tworzeniu się piany
- znakomita odporność na utlenianie
- doskonała ochrona przed korozją
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- wyjątkowo stabilny do starzenia
Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 32,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 7,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (Brookfield) <= 20000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 194 DIN ISO 2909
Temperatura zapłonu 200 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -45 ° C DIN ISO 3016
Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
Dodge CVTF+4 ∙ Dodge NS-2 ∙ Ford CVT23 ∙ Ford CVT30/MERCON C ∙ GM/Saturn DEX-CVT ∙ Honda HCF2 ∙ Honda HMMF ∙ Jeep CVTF+4 ∙
Jeep NS-2 ∙ Mini Cooper (EZL 7/99) ∙ Mitsubishi CVTF-J1 ∙ Mitsubishi CVTF-J4 ∙ MB 236.20 ∙ Nissan CVT NS-2 Fluid ∙ Nissan NS-3 CVT Fluid ∙
Subaru Lineartronic CVTF ∙ Subaru NS-2 ∙ Suzuki NS-2 ∙ Suzuki TC ∙ Suzuki CVT Green1 ∙ Toyota CVTF FE ∙ Toyota TC ∙
VW G 052 180 ∙ VW G 052 516
Obszary zastosowań:
Przeznaczony do nowej generacji przekładni CVT.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.