W pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów. Zapewnia wysoką stabilność termiczną i idealną odporność na starzenie. Doskonale zabezpiecza elementy przekładni przed zużyciem oraz zapewnia optymalną zmianę przełożeń. Może być stosowany przy ekstremalnie długich interwałach wymiany.
Właściwości:
- doskonałe właściwości cierne
- wysoka wydajność
- bardzo dobre właściwości niskotemperaturowe
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- zmniejsza zużycie paliwa
Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 37,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 7,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (Brookfield) <= 20000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 177 DIN ISO 2909
Temperatura zapłonu 238 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
Allison C4 ∙ Voith H55.6336.XX (G 1363 alt)
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
MAN 339 Typ V2 ∙ MAN 339 Typ Z3 ∙ MB 236.81 ∙ ZF TE-ML 02F ∙ ZF TE- ML 03D ∙ ZF TE-ML 04D ∙
ZF TEML 14C ∙ ZF TE-ML 16M ∙ ZF TE-ML 17C ∙ ZF TE-ML 20C
Obszary zastosowań:
Przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów w samochodach dostawczych i komercyjnych różnych producentów pojazdów. Zdarza się że układy
hydrauliczne, podnośniki osi i zwalniacze wymagają smaru o tej specyfikacji. Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.