Wysokowydajny olej do automatycznych skrzyń biegów najnowszej generacji, oparty na technologii syntetycznej. Zawiera pakiet wielu wysokiej jakości dodatków. Stosując ten olej zyskujesz wyjątkową odporność na starzenie, utlenianie i zużycie. Olej zapewnia perfekcyjną zmianę przełożeń w każdych warunkach pracy, dzięki wyjątkowo wysokiemu wskaźnikowi lepkości oraz długie interwały wymiany oleju.
Właściwości:
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- zapobiega tworzeniu się piany
- umożliwia wielostronne zastosowanie
- znakomite właściwości cierne
- wysoka odporność na starzenie
- bardzo dobre właściwości niskotemperaturowe
- doskonała ochrona przed korozją
- wysoka odporność na zużycie
- wyjątkowa odporność na utlenianie
Dane techniczne:
Gęstość w 15 °C 0,840 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 19,3 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 4,5 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°C (Brookfield) ≤ 10000 mPas ASTM D2983
Wskaźnik lepkości 150 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -51°C DIN ISO3016
Temperatura zapłonu 210°C DIN ISO 2592
Kolor/wygląd czerwony
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
Aisin Warner AW-2 • BMW 83 22 2 413 477 (ATF7) • Dexron ULV • Ford Mercon ULV • Ford WSS-M2C 949-A • Mazda ATF A7 •
PSA 16 350 560 80 • Volvo 31492172 • Volvo 31492173 • VW G 053 001
Obszary zastosowań:
Opracowany dla 6, 8 i 10-biegowych automatycznych skrzyń biegów i elektrycznych napędów różnicowych, które są instalowane w różnych pojazdach marki Cadillac, Chevroleta, Forda, GMC i Lincolna.
Zastosowanie:
Dobrze wstrząśnij przed użyciem.
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Nie mieszać z olejami o innych specyfikacjach!