-
LIQUI MOLY TOP TEC MTF 5200 75W-80 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420208454 |
Wysokowydajny olej przekładniowy o niskiej lepkości, zapewniający doskonałą ochronę przed wysokim ciśnieniem i zużyciem.
Olej różnego przeznaczenia. Zmniejsza tarcie, obniża zużycie paliwa i emisję spalin oraz zapewnia płynną zmianę biegów. Znakomite właściwości termiczne i stabilność oksydacyjna gwarantuje czystą transmisję i długą żywotność oleju.
Właściwości:
- doskonała ochrona przed wysokim ciśnieniem i zużyciem
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
- zmniejsza opór przy zmianie biegów
- doskonałe zachowanie synchroniczne
- optymalna stabilność starzenia
- wyjątkowa odporność na utlenianie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 75W-80 SAE J 306
Gęstość w 15 °C 0,855 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 53 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 9,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (Brookfield) < 150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 156 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Temperatura zapłonu 216°C DIN ISO 2592
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049
Specyfikacje / Aprobaty:
API GL-4
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW 83 22 0 309 031 • BMW 83 22 0 403 247 • BMW MTF LT-2 • BMW MTF LT-4 • Ford WSD-M2C 200-C • GM 1940764 • GM 1940768 •
Nissan MT-XZ • Nissan MT-XZ TL (typ JR) • Peugeot Citroen (PSA) B71 2330 • Specjalna Honda MTF-II • Toyota • Volvo 97308
Obszary zastosowań:
Opracowany do stosowania w mostach pędnych, ręcznych skrzyniach biegów i skrzynie rozdzielcze.
Zalecana szczególnie dla BMW, Forda, GM/Opla, Hondy, Nissana, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo i pojazdy z inni producenci.
Aplikacja:
Dobrze wstrząśnij przed użyciem. Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalny efekt przy zastosowaniu produktu w stanie niezmieszanym.