W pełni syntetyczny, wysokiej jakości płyn przekładniowy o niskiej lepkości.
Dzięki doskonałej odporności na ścinanie przyczynia się do oszczędności paliwa i zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem. Zapewnia wyjątkowy komfort zmiany biegów w każdych warunkach pracy dzięki dobrym właściwościom lepkości i temperatury.
Właściwości:
- wyjątkowy komfort zmiany biegów niezależnie od warunków
- gwarantuje niskie zużycie paliwa
- doskonała stabilność na ścinanie
- doskonała odporność na zużycie
- doskonała ochrona przed korozją
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- doskonałe zachowanie synchroniczne
- znakomita odporność na utlenianie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje przekładniowe) 70W-75W SAE J306
Gęstość 0,845 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 30,8 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 5,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -55 ° C (Brookfield) <150000 mPas ASTM D 2983-09
Wskaźnik lepkości 139 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia <-60 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 220 ° C DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API GL4
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
VW G 052 171 ∙ VW G 052 527
Obszary zastosowań:
Stosowany szczególnie w ręcznych i automatycznych transmisjach (DSG).
Polecany do stosowania w pojazdach Audi, Seat, Škoda i Volkswagen.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.