• LIQUI MOLY Zentralhydraulikol - Olej do układu centralnego 1L

Symbol: 20468
Pojemność opakowania 1
80.36
80.36/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Syntetyczny płyn hydrauliczny opracowany aby sprostać najwyższym wymaganiom wielu pojazdów i producentów komponentów mechanicznych. Na bazie syntetycznych i mineralnych olejów bazowych z bezpopiołowymi dodatkami dla lepszej lepkości, tarcia, ochrony przed zużyciem, utlenianiem, spienianiem i ochrony przed korozją. To zapewnia optymalną wydajność oleju do układu centralnego we wspomaganiu kierownicy, kontrolę poziomu, moc hydrauliczną hamulców i zawieszenia hydropneumatycznego. Olej ten ma wyjątkowe właściwości w niskich temperaturach i dlatego znakomicie nadaje się do stosowania w zimnym klimacie.

Właściwości:
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- optymalna stabilność na starzenie
- najwyższa stabilność termiczna
- doskonałe zachowanie w niskich temperaturach
- doskonała ochrona przed korozją

Dane techniczne:
Lepkość przy 40 ° C 19,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 6,4 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 322 DIN ISO 2909
Kolor / wygląd zielony
Gęstość 0,825 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Temperatura zapłonu 150 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -72 ° C DIN ISO 3016
Pienienie w 24 ° C 50/0 ml ISO 6247
Pienienie przy 93,5 ° C 35/0 ml ISO 6247

Aprobaty i specyfikacje:
MAN M 3289

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW 81 22 9 407 758 ∙ Fiat 9.55550-AG3 ∙ Ford WSSM2C 204-A ∙ MB 345.0 ∙
Opel 1940 766 ∙ VW G 002 000 ∙ VW G 004 000 ∙ ZF TE-ML 02K

Obszary zastosowań:
Do stosowania w następujących centralnych układach hydraulicznych: elektrohydrauliczny mechanizm składanego dachu, moc zamków w drzwiach, systemy kontroli stabilności i trakcji, napędy hydrostatyczne, systemy kontroli poziomu, zawieszenia hydropneumatyczne oraz amortyzacja i sterowanie systemem.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Olej do układu centralnego nadaje się również do uzupełniania układów, w których stosowane są tradycyjne oleje ATF.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również