• LIQUI MOLY Zentralhydraulikol - Olej do układu centralnego 1L

Symbol: 20468
Pojemność opakowania 1
70,99 zł
70,99 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

Syntetyczny płyn hydrauliczny opracowany aby sprostać najwyższym wymaganiom wielu pojazdów i producentów komponentów mechanicznych. Na bazie syntetycznych i mineralnych olejów bazowych z bezpopiołowymi dodatkami dla lepszej lepkości, tarcia, ochrony przed zużyciem, utlenianiem, spienianiem i ochrony przed korozją. To zapewnia optymalną wydajność oleju do układu centralnego we wspomaganiu kierownicy, kontrolę poziomu, moc hydrauliczną hamulców i zawieszenia hydropneumatycznego. Olej ten ma wyjątkowe właściwości w niskich temperaturach i dlatego znakomicie nadaje się do stosowania w zimnym klimacie.

Właściwości:
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- optymalna stabilność na starzenie
- najwyższa stabilność termiczna
- doskonałe zachowanie w niskich temperaturach
- doskonała ochrona przed korozją

Dane techniczne:
Lepkość przy 40 ° C 19,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 6,4 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 322 DIN ISO 2909
Kolor / wygląd zielony
Gęstość 0,825 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Temperatura zapłonu 150 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -72 ° C DIN ISO 3016
Pienienie w 24 ° C 50/0 ml ISO 6247
Pienienie przy 93,5 ° C 35/0 ml ISO 6247

Aprobaty i specyfikacje:
MAN M 3289

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW 81 22 9 407 758 ∙ Fiat 9.55550-AG3 ∙ Ford WSSM2C 204-A ∙ MB 345.0 ∙
Opel 1940 766 ∙ VW G 002 000 ∙ VW G 004 000 ∙ ZF TE-ML 02K

Obszary zastosowań:
Do stosowania w następujących centralnych układach hydraulicznych: elektrohydrauliczny mechanizm składanego dachu, moc zamków w drzwiach, systemy kontroli stabilności i trakcji, napędy hydrostatyczne, systemy kontroli poziomu, zawieszenia hydropneumatyczne oraz amortyzacja i sterowanie systemem.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Olej do układu centralnego nadaje się również do uzupełniania układów, w których stosowane są tradycyjne oleje ATF.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.