-
MANNOL OLEJ SILNIKOWY 4T MOTORBIKE 15W-50 1L ESTER + MA2 SEMISYNTETYK METALOWA PUSZKA (7832)
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4032021102414 |
4T MOTORBIKE 15W50 - Innowacyjny syntetyczny olej silnikowy zawierający estry do 4-suwowych wysokoobciążonych silników motocykli, pit-bike'ów, motardów itp. do jazdy w terenie (enduro, motocross, trial itp.) i na autostradzie (stuntriding, supermoto itp.) jazda pod ekstremalnymi obciążeniami. Został zaprojektowany z myślą o gwarantowanej ochronie silnika i trwałości skrzyni biegów.
Właściwości produktu:
- - Specjalny pakiet dodatków i syntetyczna baza zapewniają wysoki współczynnik trakcji w elementach ciernych, co pozwala uniknąć ich zużycia dzięki zapobieganiu poślizgowi oraz zapewnia dokładną i płynną pracę sprzęgła podczas rozruchu, przyspieszania i ruchu na stałym poziomie prędkość umożliwiająca łatwą zmianę biegów;
- - Dzięki bazie zawierającej ester ma doskonałe właściwości smarne, przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, które zmniejszają zużycie paliwa, poprawiają moc i żywotność silnika. Zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem grupy cylinder-tłok i przekładni zaworowej;
- - Został stworzony na wyjątkowo stabilnej bazie syntetycznej zawierającej ester i przeznaczony do ekstremalnych warunków pracy, ma doskonałą stabilność termooksydacyjną i odporność na wysokie temperatury, w których zachowuje wyjątkowo mocny film olejowy;
- - Zachowuje stabilne właściwości lepkie w każdych warunkach eksploatacyjnych, w tym wysokie prędkości poślizgu. Zapewnia zimny start w zimie;
- - Specjalne dodatki dyspersyjne detergentowo utrzymują części silnika w idealnej czystości;
- - Posiada doskonałe właściwości przeciwpienne i niską zdolność parowania;
- - Wysokowydajne inhibitory zapewniają doskonałe właściwości antykorozyjne;
- - Może być mieszany z analogicznymi olejami syntetycznymi;
- - Jest kompatybilny ze wszystkimi systemami kontroli spalin.
Przeznaczony jest do 4-suwowych silników benzynowych motocykli wszystkich typów, pojazdów terenowych (czterokołowców), skuterów i skuterów z chłodzeniem powietrzem i cieczą z lub bez zintegrowanej skrzyni biegów, sprzęgła w kąpieli olejowej i „suche” i inne pojazdy silnikowe z katalizatorem i bez, spełniające wymagania Euro I, II, III, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SM lub niższy oraz JASO MA/MA2. Idealny do silników wtryskowych. Zalecany do określonych silników DUCATI wymagających oleju o klasie lepkości 15W-50.