-
MIHEL Ceramic Oil 7900 5W-40 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
DOBIERZ OLEJ MIHEL | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Olej syntetyczny z technologią nanokomponentów ceramicznych
MIHEL Ceramic Oil® 7900 5W40 to innowacyjna formulacja, będąca istną rewolucją na rynku motoryzacyjnym. To, co wyróżnia prezentowany olej to unikalne połączenie baz olejowych oraz pakietu dodatków wraz z komponentami nanoceramicznymi. Dzięki tym mieszaninom udało się uzyskać olej cechujący się o wiele lepszymi właściwościami fizykochemicznymi od tradycyjnych olejów silnikowych.
Ceramiczny olej zapewniający najlepsze osiągi
MIHEL Ceramic Oil® 7900 5W40 to środek smarny, który stanowi najnowsze osiągnięcie technologiczne. Swoje wyjątkowe właściwości zawdzięcza ceramice tworzącej na powierzchniach trących warstwę ochronną o bardzo niskich współczynnikach tarcia oraz dużej odporności na ekstremalnie wysokie temperatury.
Olej ten osiąga swoje najlepsze właściwości po przejechaniu 2000 km. Po tym czasie redukuje tarcie i wykazuje silne właściwości ochronne dla podzespołów silnikowych.
Produkt zalecany do stosowania w konstrukcjach z systemami START-STOP oraz układami paliwowymi LPG/CNG. Jest to w pełni syntetyczny, całoroczny olej dedykowany zarówno do silników benzynowych, jak i diesla. Może być stosowany w pojazdach z wydłużonym interwałem wymiany oleju Long Life. Do stosowania w silnikach z katalizatorem oraz turbodoładowaniem.
Najwyższy stopień ochrony
Technologia zastosowana w oleju MIHEL Ceramic Oil® 7900 5W40 pozwala obniżyć koszty eksploatacji pojazdu. Środek smarny gwarantuje bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników wymagających spełnienia normy ACEA A3/B4. Unikalne połączenie dodatków, które znajdują się w oleju zapewnia doskonałą czystość silnika, a także zwiększa wytrzymałość dla całego układu napędowego.
Olej ten wykorzystuje innowacyjne właściwości nanoceramiki do wygładzenia struktury powierzchni trących silnika, przez zmniejszenie tarcia i zużycia, co znacząco poprawia sprawność mechaniczną jednostki napędowej. Wysoka temperatura zapłonu redukuje zużycie i utlenianie się formulacji w ekstremalnych temperaturach, a także w warunkach zwiększonej eksploatacji silnika.