-
MIHEL Ceramic Oil 9200 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 8 szt. |
DOBIERZ OLEJ MIHEL | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Olej syntetyczny z technologią nanokomponentów ceramicznych
MIHEL Ceramic Oil® 9200 5W30 to najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii olejów silnikowych. Środek smarny wykazuje o wiele lepsze właściwości fizykochemiczne od tradycyjnych olejów syntetycznych. Wszystko to za sprawą unikalnej formuły - mieszaniny baz olejowych oraz dodatków, w których znajdują się komponenty nanoceramiczne.
Ceramiczny olej zapewniający najlepsze osiągi
Wyjątkowe właściwości ceramiki sprawiają, że olej ten wyróżnia się na tle pozostałych środków smarnych dostępnych na rynku. Nanoceramiczne składniki wydłużają żywotność jednostki napędowej, tworząc na powierzchniach trących powłokę ochronną o niezwykle niskich współczynnikach tarcia i odporności na skrajnie wysokie temperatury.
Syntetyczny olej silnikowy MIHEL Ceramic Oil® 9200 5W30 osiąga pełnię swoich właściwości po przejechaniu 2000 km. Po pokonaniu tego dystansu znacząco redukuje tarcie pomiędzy podzespołami, gwarantując im najwyższy stopień ochrony.
Niskopopiołowa technologia wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych DPF, utrzymuje całą jednostkę w czystości i zabezpiecza antykorozyjnie nawet przy długich przebiegach silnika według standardu Long Life.
Jest to w pełni syntetyczny, całoroczny olej typu "low SAPS” – „lekki bieg", który przeznaczony jest do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych wyposażonych w systemy filtrów cząstek stałych DPF. Szczególnie polecany do pojazdów z katalizatorem oraz turbodoładowanych. Olej ten spełnia wymogi normy ACEA C3.
Najwyższy stopień ochrony
Regularne stosowanie MIHEL Ceramic Oil® 9200 5W30 pozwala obniżyć koszty eksploatacyjne oraz zapewnia bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników, takich jak VAG, BMW, Daimler-Benz czy GM. Zaawansowane pakiety dodatków w środku smarnym zapewniają czystość w jednostce napędowej, a także wytrzymałość konkretnym podzespołom silnikowym.
Olej ten posiada wysoką temperaturę zapłonu, która ogranicza utlenianie i zużycie oleju w skrajnych temperaturach oraz w warunkach zwiększonej eksploatacji silnika.