-
MIHEL Ceramic Oil 9600 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 8 szt. |
DOBIERZ OLEJ MIHEL | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Olej syntetyczny z technologią nanokomponentów ceramicznych
MIHEL Ceramic Oil® 9600 5W30 to produkt, który bazuje na rewolucyjnej formule – połączeniu baz olejowych oraz pakietu dodatków, w których znajdują się cząsteczki ceramiki. Dzięki takiej mieszaninie udało się stworzyć olej silnikowy cechujący się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi od tradycyjnych środków smarnych dostępnych na rynku.
MIHEL Ceramic Oil® 9600 5W30 to osiągnięcie technologiczne pozwalające wydłużyć żywotność jednostki napędowej poprzez zapewnienie jej maksymalnego stopnia ochrony. Wszystko za sprawą wyjątkowych właściwości ceramiki, która tworzy na powierzchniach trących warstwę ochronną o bardzo niskich współczynnikach tarcia, a także odporności na skrajnie wysokie temperatury.
Po przejechaniu około 2000 kilometrów olej wykazuje swoje pełne właściwości, wpływając na redukcję tarcia pomiędzy podzespołami.
Regularne stosowanie ceramicznego oleju MIHEL Ceramic Oil® 9600 5W30 pozwoli obniżyć koszty eksploatacji pojazdu. Co więcej, innowacyjna formuła gwarantuje bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników.
Jest to w pełni syntetyczny, całoroczny olej typu „low SAPS” – „lekki bieg”, przeznaczony zarówno dla silników benzynowych, jak i wysokoprężnych wyposażonych w systemy filtrów cząstek stałych DPF. Olej ten spełnia wymogi normy emisji spalin Euro 4 i 5. Szczególnie polecany do pojazdów wyposażonych w katalizator oraz turbodoładowanych. Spełnia wymagania zwiększonych interwałów wymiany w nowoczesnych standardach Long Life.
Najwyższy stopień ochrony
Zaawansowane pakiety dodatków w oleju MIHEL Ceramic Oil® 9600 5W30 zapewniają idealną czystość silnika, a także najtrwalszy film olejowy. Środek smarny wykorzystuje innowacyjne właściwości nanoceramiki do wygładzenia powierzchni trących silnika poprzez zmniejszenie tarcia i zużycia, co ma bezpośrednie przełożenie na poprawę sprawności mechanicznej.
Wysoka temperatura zapłonu ogranicza utlenianie i zużycie oleju w skrajnych temperaturach oraz w warunkach zwiększonej eksploatacji silnika.